Op zaterdag 16 mei zetten we jullie in het zonnetje! Samen met je partner ben je van harte welkom op onze feestavond โ als dank voor jullie geweldige inzet het afgelopen jaar. Zonder jullie geen club! ๐
๐ Aanvang: 20.00 uur
๐ถ Verwacht een gezellige avond met muziek, een drankje, lekkere hapjes en volop vermaak!
๐ป Het bestuur staat zelf achter de bar โ dus dat is sowieso goed geregeld ๐
๐ Meld je vรณรณr 10 mei aan via dit aanmeldformulier.
We hopen er samen met jullie een onvergetelijke avond van te maken!
Sportieve groet,
Het bestuur
Maarten, Jeroen, Adri, Marcel, Daan, Maikel, Richard, Ben & Henna